Matylda Marczak – coaching, mentoring, terapia IFS

Regulamin

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego (https://www.matyldamarczak.pl)

Za pośrednictwem strony internetowej www.matyldamarczak.pl możliwy jest zakup różnych Usług/Produktów, m.in. sesji indywidualnych, grupowych, zespołowych, mentoringu, superwizji, ebooków, medytacji, superwizji, warsztatów stacjonarnych i on-linowych, szkoleń itp.)
Za pośrednictwem strony internetowej www.matyldamarczak.pl świadczona jest również usługa Newslettera.

1. Postanowienia ogóle

Właścicielem sklepu internetowego na stronie www.matyldamarczak.pl zwanego dalej Sklepem i podmiotem odpowiedzialnym za obsługę procesu zakupowego, jak również świadczenie usługi Newsletter jest Matylda Marczak prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą Matylda Marczak z siedzibą przy ul. Prymasa Augusta Hlonda 4F/10, 02-927 Warszawa, która jest zarejestrowana pod numerem identyfikacji podatkowej NIP 7962098980, REGON 141015624. Regulamin określa zasady świadczonych usług w Sklepie. Użytkownik może kontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: biuro@matyldamarczak.pl lub w formie pisemnej na adres ul. Prymasa Augusta Hlonda 4F/10 02-972 Warszawa.

2. Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

  1. Sklep – sklep internetowy funkcjonujący pod adresem https://www.matyldamarczak.pl/sklep/.
  2. Użytkownik – osoba fizyczna posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupu w Sklepie.
  3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w Sklepie w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 Kodeksu cywilnego). Wszelkie regulacje dotyczące Użytkownika dotyczą również Konsumenta, chyba że w Regulaminie wskazano inaczej.
  4. Sprzedawca – Matylda Marczak prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą Matylda Marczak z siedzibą przy ul. Prymasa Augusta Hlonda 4F/10, 02-972 Warszawa, która jest zarejestrowanym pod numerem identyfikacji podatkowej NIP 796-209-89-89, REGON 141015624.
  5. Produkt – produkty oferowane w asortymencie Sklepu, które Użytkownik może nabyć od Sprzedawcy za pośrednictwem Sklepu.
  6. Warsztaty – usługa polegająca na przeprowadzaniu przez Sprzedawcę warsztatów zgodnie z opisem zamieszczonym w Sklepie, którą Użytkownik może nabyć od Sprzedawcy za pośrednictwem Sklepu.
  7. Wykłady – usługa polegająca na przeprowadzaniu przez Sprzedawcę wykładów zgodnie z opisem zamieszczonym w Sklepie, którą Użytkownik może nabyć od Sprzedawcy za pośrednictwem Sklepu.
  8. Regulamin – niniejszy regulamin.
    Dzień roboczy – dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  9. Newsletter – usługa polegająca na przesyłaniu przez Sprzedawcę na podany przez użytkownika tej usługi adres e-mail wiadomości mailowych zawierających informacje dotyczące oferty Sprzedawcy.

3. Sprzedaż – postanowienia ogólne

Sprzedaż Produktów/ Usług dokonywana jest na rzecz zarejestrowanych (z logowaniem) lub zarejestrowanych poprzez formularz rezerwacyjny (bez logowania) Użytkowników.

Stronami umowy sprzedaży Usług/Produktów zawieranej za pośrednictwem Sklepu są: Sprzedawca oraz Użytkownik.

Ceny Usług/Produktów znajdujących się w Sklepie są cenami brutto i podane są w polskich złotych. Podane ceny nie obejmują kosztów. Podane ceny obejmują wyłącznie usługi/świadczenia wskazane jednoznacznie w opisie danych Usług/Produktów.

Sprzedaż za pośrednictwem Sklepu nie wyklucza możliwości czasowego wyłączenia sprzedaży z przyczyn technicznych bądź zmiany oferty.
Informacje o Produktach/Usługach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.; dalej: Kodeks cywilny). Informacje o Usługach/Produktach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

4. Sprzedaż Produktów

Użytkownik może dokonać zakupu Produktów /Usług poprzez jego wybór z poziomu odpowiedniej podstrony Sklepu i dodanie go do koszyka (przycisk: Dodaj do koszyka).

Następnie Użytkownik może kontynuować zakupy lub przejść do realizacji zakupu.

W dalszej kolejności Użytkownik wybiera sposób dostawy i płatności. Możliwe są następujące opcje dostawy:

  • w przypadku produktów/usług cyfrowych: przesłanie linku drogą mailową
  • w przypadku produktów/usług fizycznych: przesłanie kurierem w proponowanych opcjach z dodatkową ceną przesyłki.

Możliwe są następujące formy płatności:

  • Płatność za pośrednictwem systemu Przelewy24

Użytkownik może wybrać opcje zakupu z logowaniem lub bez logowania:

  • Zakup z logowanie wymaga od Użytkownika zalogowania się na wcześniej utworzone konto na stronie www.matyldamarczak.pl
  • Zakup bez logowania wymaga od Użytkownika wypełnienie formularza. Pola obligatoryjne do wypełnienia zostały oznaczone gwiazdką (*). Użytkownik, po zaakceptowaniu Regulaminu przechodzi do zakładki płatności, i zostaje przeniesiony na stronę płatności online w celu dokonania płatności w systemie Przelewy24. Po poprawnym dokonaniu płatności w systemie, zostaje przeniesiony na stronę z potwierdzeniem zamówienia.
  • Z chwilą dokonania skutecznej płatności między Użytkownikiem a Sprzedawcą dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży na Produkt/y.
    Po dokonaniu zakupu Użytkownik otrzyma automatyczną wiadomość wysłaną na adres e-mail Użytkownika potwierdzający przyjęcie zamówienia.
  • Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Konsumentowi istotnych postanowień umowy sprzedaży następuje poprzez ich przesłanie Konsumentowi na podany adres e-mail.

5. Wysyłka Produktów

Zakupione usługi w formie cyfrowej wysyłane są na adres e-mail podany w formularzu zamówienia. Wysyłka następuje w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy.

W przypadku, gdy Użytkownik nie jest w stanie uruchomić pliku, proszony jest o kontakt ze Sprzedawcą pod adresem e-mail: biuro@matyldamarczak.pl.

6. Sprzedaż Usług/Produktów

Użytkownik może dokonać zakupu wymienionych Usług poprzez jego wybór z poziomu odpowiedniej podstrony Sklepu i kliknięcie przycisku z odpowiednim wyborem typu „Chcę zapisać się na warsztat – formularz” lub „Chcę zapisać się na sesję – formularz”. Następnie Użytkownik wypełnia formularz. Pola obowiązkowe zostały oznaczone gwiazdką (*). W dalszej kolejności Użytkownik potwierdza zapoznanie się i akceptację niniejszego Regulaminu poprzez zaznaczenie pola: „Akceptuję Regulamin”, klika „Prześlij”  i zostaje przekierowany na stronę potwierdzającą wysłanie zgłoszenia na Sesje/Warsztaty i/lub Wykład lub inny z produktów dostępnych w Sklepie Z zastrzeżeniem ust. 5 po dokonaniu zgłoszenia na wybraną usługę Użytkownik otrzyma automatyczną wiadomość wysłaną na adres e-mail Użytkownika potwierdzający przyjęcie zgłoszenia. Następnie Użytkownik wybiera opcje zakupu z logowaniem lub bez logowania:
  • Zakup z logowaniem wymaga od Użytkownika zalogowania się na wcześniej utworzone konto na stronie Sklepu.
  • Zakup bez logowania wymaga od Użytkownika wypełnienie formularza. Pola obligatoryjne do wypełnienia zostały oznaczone gwiazdką (*). Jednocześnie na tym etapie Użytkownik poprzez zaznaczenie pola „Rejestracja” może utworzyć konto na Sklepie. Po wykonaniu czynności określonych w ust. 6 Użytkownik potwierdza zapoznanie się i akceptację niniejszego Regulaminu poprzez zaznaczenie pola: „Akceptuję Regulamin”, a następnie klika w „Zamawiam i płacę”, potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie w OK w odpowiedzi na komunikat „Czy na pewno chcesz wysłać zamówienie?” i zostaje przeniesiony na stronę płatności online.
Po dokonaniu płatności Użytkownik zostaje przekierowany na stronę z potwierdzeniem zgłoszenia. Z chwilą dokonania skutecznej płatności lub gdy Użytkownik potwierdził swój udział w danej usłudze. Z taż chwilą dochodzi między Użytkownikiem a Sprzedawcą do zawarcia umowy sprzedaży. Sprzedawca najpóźniej na 7 dni przed planowanym rozpoczęciem realizacji Usługi potwierdzi lub anuluje dany termin. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Konsumentowi istotnych postanowień umowy sprzedaży następuje poprzez ich przesłanie Konsumentowi na podany adres e-mail.

7. Rezygnacja z uczestnictwa

W przypadku usług dla grup z zastrzeżeniem §10 rezygnację z uczestnictwa należy zgłosić Sprzedawcy listem poleconym, lub pocztą elektroniczną nie później niż do 14 (czternaście) dni przed datą rozpoczęcia Usługi.

W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Usłudze dla grup na mniej niż 14 (czternaście) dni przed datą rozpoczęcia Usługi dla grup Użytkownik jest zobowiązany do zapłacenia Wykonawcy 50% ceny podanej w formularzu zgłoszenia w Sklepie w dniu dokonania zgłoszenia.
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Usłudze dla grup na mniej niż 7 (siedem) dni przed datą rozpoczęcia Warsztatów Użytkownik jest zobowiązany do zapłacenia Wykonawcy 100% ceny podanej w formularzu zgłoszenia na Sklepie w dniu dokonania zgłoszenia.
W przypadku zgłoszenia rezygnacji z uczestnictwa w Usłudze dla grup dla oceny terminu rezygnacji liczy się data wpływu oświadczenia do Sprzedawcy.

Nieobecność Użytkownika lub osoby, którą Użytkownik wyznaczył do udziałów w Warsztatach rozumie się jako rezygnacje, do której stosuje się postanowienia ust. 3.

Cenna za Usługi/Produkty składające się z kilku sesji/spotkań jest jedna i niezmienna niezależnie od tego, czy Uczestnik skorzysta ze wszystkich oferowanych spotkań w tym pakiecie sesji/spotkań.
W przypadku sesji indywidualnych bezkosztowe odwołanie sesji możliwe jest na 48h przed planowanym terminem sesji. Po tym okresie usługa traktowana jest jako odbyta i pełnopłatna.

W przypadku odwołania przez Sprzedawcę wcześniej ustalonej sesji, Sprzedawca zobowiązuje się podać najwcześniejszy możliwy termin.
Z zastrzeżeniem §10 w przypadku rezygnacji z udziału w Usłudze Użytkownik jest zobowiązany do zapłacenia Wykonawcy 100% ceny podanej w formularzu zgłoszenia w Sklepie w dniu dokonania zgłoszenia lub w przypadku dokonanej już płatności Użytkownikowi nie przysługuje jej zwrot.  

8. Zmiana terminu lub odwołanie Warsztatów i/lub Wykładów /Superwizji grupowych

Sprzedawca może odwołać Warsztat / Wykład / Superwizję grupową na co najmniej 7 (siedem) dni przed datą ich rozpoczęcia.
W sytuacji odwołania Warsztatów / Wykładów / Superwizji grupowych Sprzedawca może ustalić nowy termin Warsztatów lub Wykładów/ Superwizji grupowych. Użytkownik może wziąć udział w Warsztatach lub Wykładach w nowym terminie na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie lub zrezygnować z Warsztatów / Wykładów / Superwizji grupowych i otrzymać zwrot dokonanej płatności. Użytkownikowi nie przysługuje zwrot wydatków poniesionych w związku z planowanym uczestnictwem.

9. Prawa autorskie

Wszelkie produkty oraz materiały, narzędzia i metodologia stosowane na Warsztatach i/lub Wykładach są przedmiotem praw autorskich i podlegają ochronie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

10. Odstąpienie od umowy sprzedaży

Użytkownik będący Konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej ze Sprzedawcą umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Użytkownik musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismem poleconym wysłanym pocztą na adres: Matylda Marczak, ul. Prymasa Augusta Hlonda 4F/10, 02-972 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres: info@matyldamarczak.pl). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Użytkownik wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Oświadczenie może zostać złożone na formularzu który stanowi poniższy  Załącznik do niniejszego Regulaminu i które zostało wysłane do Konsumenta wraz z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia lub w innej formie, zgodnie z ustawą o prawach Konsumenta.
Wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust.

Sprzedawca prosi Konsumenta o przesłanie informacji o aktualnym numerze konta, na który należy dokonać zwrotu należności.

Sprzedawca potwierdza Konsumentowi niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy jego otrzymanie. Potwierdzenie takie wysyłane jest na adres e-mail wskazany jako kontaktowy na złożonym oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą.

Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, z zastrzeżeniem, że:

  • Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami;
  • Konsument, w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość na Warsztaty lub Wykłady  rozpoczęte za zgodą Konsumenta przed upływem terminu odstąpienia od Umowy, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w Umowie ceny.

Konsumentowi, zgodnie z art. 39 Ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy w przypadkach, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę Warsztatów lub wykładów za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy.

Jeśli w toku zakupu nagrania medytacji Konsument wyraził zgodę na wykonanie umowy i dostarczenie mu treści cyfrowej w postaci wybranego nagrania przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Użytkownik traci prawo do odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedawcą.

11. Reklamacje

Użytkownik może składać reklamacje dotyczące zakupionego Produktu, wykonanej usługi Warsztatów lub Wykładów, lub samego procesu zakupowego.

Reklamacja powinna zostać wysłana na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, tj. biuro@matyldamarczak.pl

Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Użytkownika, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Użytkownika do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.

Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

12. Zasady świadczenia usługi Newsletter

Newsletter jest usługą bezpłatną, która wymaga wyrażenia zgody na przesyłanie informacji handlowych, a także wskazania adresu e-mail, na który wiadomości mają być przesyłane. Rozpoczęcie świadczenia usługi Newsletter nastąpi od razu po zawarciu umowy o korzystanie z usługi Newsletter.

Newsletter jest usługą zawieraną na czas nieokreślony.

Użytkownik ma prawo wypowiedzieć umowę o korzystanie z usługi Newsletter. Wypowiedzenie ma skutek natychmiastowy.
Osoba korzystająca z usługi Newsletter wypowiada umowę o korzystanie z tej usługi poprzez kliknięcie w link rezygnacyjny dołączony do każdej wiadomości zawierającej Newsletter, poprzez skierowanie oświadczenia w tym przedmiocie na adres mailowy Sprzedawcy: biuro@matyldamarczak.pl.

13. Wszelkie reklamacje z tytułu świadczenia usługi Newsletter należy składać na adres mailowy biuro@matyldamarczak.pl lub pocztą bezpośrednio na adres siedziby Sprzedawcy.

W reklamacji należy podać dane osoby zgłaszającej reklamację, niezbędne do przesłania informacji o wyniku rozpatrzenia reklamacji oraz opis na czym polegały nieprawidłowości w usłudze Newsletter, świadczonej przez Sprzedawcę.

Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

14. Dane osobowe i pliki cookies

Zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies zostały opisane w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://www.matyldamarczak.pl/polityka-prywatnosci/.

15. Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
W stosunku do konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.)
Data opublikowania regulaminu 1.10.2023.

O każdej zmianie Regulaminu Sprzedawca powiadomi zarejestrowanych Użytkowników poprzez wiadomość e-mail z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z upływem terminu wypowiedzenia. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia przez Użytkownika Umowy ze Sprzedawcą.

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY I POUCZENIE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Informujemy, iż w dniu dokonania płatności za Produkt/y i/lub Warsztaty i/lub Wykłady zawarli Państwo umowę sprzedaży. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym umowa została zawarta. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@matyldamarczak.pl bądź też listownie na adres: Matylda Marczak, ul. Prymasa Augusta Hlonda 4F/10, 02-972 Warszawa o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku pocztą elektroniczną. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie, w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

Zobowiązania Uczestnika warsztatów/procesów:

  1. Uczestnik zobowiązuje się do współdziałania z Wykonawcą przy realizacji Warsztatów, w szczególności poprzez aktywny udział w Warsztatach, punktualność oraz informowania o wszelkich przeszkodach uniemożliwiających lub utrudniających przeprowadzenie Warsztatów.
  2. Uczestnik jest świadomy, że Warsztaty w żadnym razie nie mogą być postrzegane jako forma terapii psychologicznej lub psychiatrycznej. Warsztaty nie mogą być stosowane jako narzędzie zastępcze niniejszych terapii.
  3. Uczestnik jest ponadto świadomy, że warsztaty nie stanowią substytutu profesjonalnej porady prawnej, psychicznej, medycznej, finansowej, biznesowej, duchowej lub innej, udzielanej przez specjalistów z danej dziedziny.
  4. Uczestnik przystępując do warsztatów ma świadomość, że bierze całkowitą odpowiedzialność za podejmowane decyzje i rezultaty tych decyzji, i że Wykonawca nie może zostać w żaden sposób pociągnięty do odpowiedzialności cywilnej z tytułu podejmowanych przez Uczestnika decyzji, jak i konsekwencji tych decyzji.